فایل ورد (word) ارائه روشي جديد در خوشه بندي اطلاعات با استفاده ازترکيب الگوريتم خفاش و Fuzzy c- means صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ارائه روشي جديد در خوشه بندي اطلاعات با استفاده ازترکيب الگوريتم خفاش و Fuzzy c- means کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: ارائه روشی جدید در خوشه بندی اطلاعات با استفاده ازترکیب الگوریتم خفاش و Fuzzy c- means
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
مهندسی اتوماسیون و ابزار دقیق
قسمت هایی از پروپوزال:
1- بیان مسأله:
داده و الگو یکی از شاخصهای بسیار مهم در دنیای اطلاعات هستند و خوشهبندی یکی از بهترین روشهایی است که برای کار با دادهها ارائه شده است. قابلیت آن در ورود به فضای داده و تشخیص ساختار آنها باعث گردیده که خوشه بندی یکی از ایدهآلترین مکانیزمها برای کار با دنیای عظیم دادهها باشد.
در خوشهبندی، نمونهها به دستههایی تقسیم میشوند که از قبل معلوم نیستند. بنابراین، خوشهبندی یک روش یادگیری است که بدون دانش پیشین و مشاهده نمونههای از قبل تعریف شده، دادهها را به صورت خود مختار و مستقل دسته بندی میکند.
خوشه بندی در واقع یافتن ساختار در مجموعه دادههایی است که طبقه بندی نشدهاند. به بیان دیگر خوشهبندی قراردادن دادهها در گروههایی است که اعضای هر گروه از زاویهی خاصی به هم شباهت دارند. در نتیجه شباهت بین دادههای درون هر خوشه حداکثر و شباهت بین دادههای درون خوشههای متفاوت حداقل میباشد. معیار شباهت در اینجا، فاصله بوده یعنی نمونههایی که به یکدیگر نزدیکترهستند، در یک خوشه قرار میگیرند. لذا محاسبهی فاصلهی بین دو داده در خوشهبندی بسیار مهم میباشد؛ زیرا کیفیت نتایج نهایی را دستخوش تغییر قرار خواهد داد.
فاصله که همان معرف عدم تجانس است حرکت در فضای دادهها را میسر میسازد و سبب ایجاد خوشهها میگردد. با محاسبهی فاصلهی بین دو داده، میتوان فهمید که چقدر این دو داده به هم نزدیک هستند و در یک خوشه قرار می گیرند یا نه؟ توابع ریاضی مختلفی برای محاسبهی فاصله وجود دارند؛ فاصله اقلیدسی، فاصله همینگ و .
خوشهبندی یافتن ساختار، درون مجموعهای از دادههای بدون برچسب است و میتوان آن را به عنوان مهمترین مسأله در یادگیری بدون نظارت در نظر گرفت. ایدهی خوشهبندی اولین بار در دههی 1935 مطرح شد و امروزه با پیشرفتها و جهشهای عظیمی که در آن بهوجود آمده در کاربردها و جنبههای مختلفی حضور یافته است. یک جستجوی ساده در وب یا حتی در پایگاه داده یک کتابخانه، کاربرد شگفت انگیز آن را برای ما آشکار میسازد. الگوریتمهای خوشهبندی در زمینههای مختلفی کاربرد دارد که به عنوان نمونه میتوان موارد زیر را برشمرد:
- داده کاوی[1]: کشف اطلاعات و ساختار جدید از دادههای موجود
- تشخیص گفتار[2]: در ساخت کتاب کد از بردارهای ویژگی، در تقسیم کردن گفتار بر حسب گویندگان آن یا فشردهسازی گفتار
- تقسیمبندی تصاویر[3]: تقسیمبندی تصاویر پزشکی یا ماهوارهای
- وب (WWW): دستهبندی اسناد و یا دستهبندی سایتها و
- زیستشناسی[4]: دستهبندی حیوانات و گیاهان از روی ویژگیهای آنها
- برنامه ریزی شهری[5]: دستهبندی خانهها بر اساس نوع و موقعیت جغرافیایی آنها
- مطالعات زلزلهنگاری[6]: تشخیص مناطق حادثهخیز بر اساس مشاهدات قبلی
- کتابداری: دستهبندی کتابها
- بیمه: تشخیص افراد متقلب
- بازاریابی[7]: دستهبندی مشتریان به دستههایی بر حسب نیاز آنها از طریق مجموعه آخرین خریدهای آنان.
2- اهمیت و ضرورت تحقیق:
3- پیشینه تحقیق:
4- اهداف تحقیق:
..
5- فرضیه های تحقیق:
..
6- مدل تحقیق
..
7- سوالات تحقیق:
..
8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
9- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
10- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفكیك):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، كتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده
[1]– Data mining
[2]– Speech Recognition
[3]– Image Segmentation
[4] -Biology
[5] -City-Planning
[6] -Earthquake studies
[7] -Marketing