فایل ورد (word) : بررسي رابطه كاربرد تجارت الكترونيك با گسترش صنعت بيمه ايران در شعب گيلان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) : بررسي رابطه كاربرد تجارت الكترونيك با گسترش صنعت بيمه ايران در شعب گيلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: بررسی رابطه كاربرد تجارت الكترونیك با گسترش صنعت بیمه ایران در شعب گیلان
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه
قسمت هایی از پروپوزال:
1- بیان مسأله:
در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارهارا در بسیاری از کشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روزافزون تعداد مشاغل خدماتی در کنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی کشورهای مختلف،موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با کیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان تبدیل کرده است. (Shafeie,2006).
سازمانهای خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند که به منظور حفظ مشتریان خود و کسب مزیت رقابتی،یکی از موضوعات مهم و کلیدی را که باید همواره مد نظر قرار دهند بهبود کیفیت خدمات خود است. (Kandamputly&Menguc,2004).
با بالا رفتن سطح رقابت در بین شرکت ها و جایگزین شدن روش ها ی سنتی تجارت با روش های مدرن،نیاز به رابطه ای بلند مدت میان شرکت ها و مشتریان وجود دارد و اهداف استراتژیک شرکت های بیمه به گونه ای تغییر یافته که منجر به زیاد شدن کاربرد های فناوری اطلاعات شده است.شرکت های بیمه هنگام استفاده از این کاربردهای فناوری اطلاعات و تکنولوژی های اینترنتی لازم است که ارزیابی سطح آمادگی الکترونیکی را در اولویت قرار دهند.ارزیابی سطح آمادگی الکترونیکی این اطمینان را می دهد که اجرا کردن تکنولوژی جدید در سازمان سودآور و بهره ور خواهد بود. (Ruikar,Anumba and Carrillo,2006).
در این فصل بیان مساله،اهمیت و ضرورت تحقیق،اهداف تحقیق،فرضیه های پژوهش،تعاریف متغیرها، قلمروموضوعی،قلمرو مکانی و قلمرو زمانی تحقیق بیان خواهد شد.
صنعت بیمه به خاطر اهمیت وافر آن در رشد اقتصاد و سلامت جامعه، یکی از مهمترین بخشهای فعال در خدمات مالی است.(برومیده و اعرابی، 1384،ص46 ) بیمهگری به عنوان یکی ازفعالیتهای اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگذار، روز به روز نقش مهمتری را درفعالیتهای اقتصادی ایفاء میکند؛ از این رو پیشرفت مستمر در ارائه خدمات بیمهای چه از نظر بهبود کیفی و کمی خدمات و چه از نظر ظهور خدمات جدید امری ضروری است. (حقیقی و سیحون، 1387، ص 78 )
درطیسالیاناخیراستفادهازاینترنتبطورگستردهایدرسراسردنیاافزایشیافتهاست.بهطوریکه اینتکنولوژیواردزندگیروزمرهافرادشدهاستوآنانبرایبرقراریارتباطبایکدیگرو انتشاراطلاعاتازاینتکنولوژیبهرهمیبرند.اگرچهازاواخردهه1990شرکتهایاروپایی، محصولاتبیمهعمررابصورتآنلاینعرضهکردهانداماهنوزموفقیتچندانینداشتهاند.دو عاملمانعتوفیقاینکانالفروشاست که عبارتند از:
ـانتظاراتونیازهایکاربراناینترنت
ـپیچیدگیمحصول
دراینزمینهبیمهگرانهنوزبایددرپیمحصولوفرآیندیباشندکهدقیقتربامحدودیتهایفرآیند آنلاینسازگاراست.وبسایتهاومحصولاتیکهبطورآنلاینعرضهمیشوندبایدبه گونهای طراحیشوندکهانتظاراتمشتریانرامرتفعساختهوفروشوفرآیندصدور را سادهکنند.(نورعلیزداه و همکاران، 1392،ص8) باتوجهبهفراگیرشدنتجارت الکترونیکدرسطحجهانومنطقه،شرکتهایبیمهنیزنهتنهاازاینامرمستثنینمیباشندبلکهبه دلائلزیرهمدربخشصدوروهمدربخشپرداختخسارتنیازمنداستفادهازفناوریاطلاعات و تجارتالکترونیکیمیباشند:
ـ افزایشسرعتوکیفیتدرارائهخدماتشرکتهایبیمهبهبیمهگذاران
ـ افزایشسرعتودقتثبتاطلاعاتبیمهگذارنجهتسرویسدهیبهتروسریعتربهآنان
ـ پردازشاطلاعاتثبتشدهجهتکاهشخطاهایانسانیوافزایشسرعتدرتصمیمگیری
ـ افزایشتواناییشرکتهایبیمهدرخصوصایجادارتباطبابیمهگرانبینالمللیجهتاستفادهاز دانشروزدنیا
ـ پدیدآمدنریسکهایجدیدکهباخودنیازجدیدبیمهایرابههمراهآوردهاست.(چرائی،1386،ص1 و 2)
2- اهمیت و ضرورت تحقیق:
3- پیشینه تحقیق:
4- اهداف تحقیق:
..
5- فرضیه های تحقیق:
..
6- مدل تحقیق
..
7- سوالات تحقیق:
..
8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
9- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
10- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفكیك):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، كتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده