فایل ورد (word) بررسي تاثير انعطاف پذيري قيمت بر رفتار خريد مشتريان آنلاين صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير انعطاف پذيري قيمت بر رفتار خريد مشتريان آنلاين کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: : بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی
قسمت هایی از پروپوزال:
1- بیان مسأله:
امروزه پیشرفت تکنولوژی تأثیر زیادی بر تجارت و دادوستد داشته است، به طوریکه در عصر حاضر با پیشرفت ابزارها در عرصه علم و صنعت، نوع جدیدی از روابط بین انسانها در دنیای تجارت به وجود آمده است که انسانها را قادر میسازد بدون حضور فیزیکی، معاملات خرد و کلانی را با یکدیگر انجام دهند. محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است، این امکان را به مشتریان می دهد تا از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای اینترنتی برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات اقدام کنند. باید خاطرنشان کرد که خرید به صورت اینترنتی بر اساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه بر اساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است. مهم ترین وسیله ای که تجارت را برای بشر آسان نموده و به آن سرعت بخشیده، شبکه های ارتباطی رایانه ای بویژه اینترنت است به گونه ای که امروزه تجار و شرکت های بزرگ تجاری، جای تاسیس فروشگاه های واقعی و فیزیکی اقدام به راه اندازی وب سایت هایی نموده اند که انواع کالاها و خدمات را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و مصرف کننده با مراجعه به سایت مذکور، با انواع کالا و خدمات روبرو می شود و هر کدام را که مایل است انتخاب کرده و سفارش می دهد. در تجارت سنتی، مصرف کنندگان معاملات را بصورت چهره- به- چهره، با تلفن، مدیران حساب، افراد، و غیره انجام می دادند. در مقابل، کسب و کار امروز که جهانی شده، رابط مشتری در محیط الکترونیکی، تعامل ” صفحه نمایش- به – چهره” است، که نیازمند یک دستگاه PC با مانیتور، دستگاه های خودپرداز، لپ تاپ های فردی و یا دیگر دستگاه های الکترونیکی است.روند رو به رشد به كارگیری فناوری اطلاعات منجر به بروز و ظهور تجارت الكترونیك در قالب استفاده از بازارهای الكترونیك در اكثر صنایع شده است. ورود به بازارهای الكترونیك و تلاش به منظور بقا در این بازارها مستلزم بازنگری در كلیه ابعاد، مباحث و استراتژیهای كسب و كار در بنگاههاست. یكی از این مباحث « قیمتگذاری » است.
2- اهمیت و ضرورت تحقیق:
3- پیشینه تحقیق:
4- اهداف تحقیق:
..
5- فرضیه های تحقیق:
..
6- مدل تحقیق
..
7- سوالات تحقیق:
..
8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
9- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
10- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفكیك):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، كتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده