فایل ورد (word) طراحي برنامه ريزي استراتژيک درتوسعه پايداربيمارستان امام رضا(ع) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) طراحي برنامه ريزي استراتژيک درتوسعه پايداربيمارستان امام رضا(ع) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: طراحی برنامه ریزی استراتژیک درتوسعه پایداربیمارستان امام رضا(ع)
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
مدیریت بازرگانی گرایش: تحول
قسمت هایی از پروپوزال:
1- بیان مسأله:
پویاییها و تحولات شدید محیطی عصر کنونی، ضرورت برنامهریزی برای رویارویی با این تحولات را بیش از پیش نمایان ساخته است. مروری بر سرنوشت سازمانها طی سالیان اخیر نشان میدهد در عرصه پیشرفت و توسعه، سازمانهایی موفق بودهاند که توانستهاند با درک صحیحی از محیط و تحولات آن و ارزیابی دقیق و واقعگرایانه از توانمندیهای داخلی، استراتژیهای موثری را بر اساس مأموریت خود تدوین نموده و بستر مناسب برای اجرای آنها فراهم آورند. در این شرایط و برای پاسخگویی به این نیاز برنامهریزی استراتژیک[1] جایگاهی ویژه یافته است. از نظر برنامهریزی استراتژیک، لازمه ماندگاری در دنیای رقابت، همسویی با شرایط عصر جدید، جهانی فکر کردن و جهانی عمل کردن و یافتن فرصتهای بهتر میباشد. برای این کار مجبور به پذیرفتن تغییر و تحولات جهانی هستیم. مدیریت تغییرات و تحولات امکانپذیر نیست مگر اینکه به برنامهریزی پایبند باشیم. برنامهریزی استراتژیک تلاشی آگاهانه برای توسعه مدلهای ذهنی افراد و ایجاد همسویی در آنان به منظور دگرگونسازی حال و آفرینش آینده دلخواه میباشد. یکی از برجستهترین ویژگیهای کشورهای توسعه یافته، توجه به دانش مدیریت به عنوان یکی از ضروریات بلامنازع پیشرفت و توسعه و رشد اقتصادی و اجتماعی است. در این میان، آنچه به عنوان اصلیترین کارکرد مدیریت هر کشورو در سطوح مختلف مورد بحث است، همانا برنامهریزی و تلاش برای نیل به اهداف پیش بینی شده در آن است. رخدادهای چند دهه گذشته، همراه با نیازهای جدید حادث در این سالها از آنچنان خصوصیتی برخوردارند که با صرف تکیه بر برنامهریزی متداول و غیر منعطف نمیتوان با این رخدادها و نیازها مقابله و همگامی کرد. از این رو از سه دهه قبل توجه مدیران اجرایی و صاحبنظران به سمت برنامهریزی راهبردی جلب شده است.
بر این اساس سازمان هابه دلیل ارتباط موجود بین این سازمانها و محیط متحول اطراف، لازم است مسئولان دارای نگرش استراتژیک باشند تا بتوانند با ترسیمی از اهداف و برنامههای استراتژیک، سازمان خود را به طور کارا و موفق در مسیر تحقق اهداف و رسالت سازمان پیش ببرند. به عبارت دیگر سازمانها لازم است محیط را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. تهدیدها و فرصتهای در ارتباط با سازمان را شناسایی کنند و امکانات و محدودیتهای موجود را تشخیص دهند. مراجعان و افراد تأثیر گذار و تأثیرپذیر بر آنها را بشناسند و با توجه به روشنسازی آنها برای کارکنان و مسئولان به امر برنامهریزی و اجرای راهبردها بپردازند.
در این فصل، ابتدا مسئله مورد تحقیق مطرح گردیده است. در ادامه، اهمیت پژوهش تبیین شده و اهداف تحقیق ذکر شده است. در قسمت بعد سوالهای تحقیق بیان شده و در بخش آخر، واژهها و اصطلاحهای مهم این پژوهش تعریف گردیده است.
عصر امروز عصر پر چالش رقابت و تغییر است. مسائل و مشکلات غیر قابل پیشبینی شدهاند و بر سرعت تحولات روز به روز افزوده میشود. سازمانها و نهادهای مختلف نیز برای عقب نیفتادن از سایر رقبا در حال پوسته انداختن از کارکردها و وظایف سنتی خود میباشند و هر سازمانی که نتواند خود را با این شرایط همساز کند محکوم به فنا خواهند بود. سازمانهای دولتی و خصوصی در تمامی کشورها، اعم از توسعهیافته و در حال توسعه با آیندهای دشوار، کاهش منابع، افزایش پاسخگویی و فرصتهای چالشی مواجه هستند. پیچیدگی و سرعت تغییرات در جامعه کنونی، دست اندرکاران جوامع را وا میدارد تا سیاستها و برنامههایی را ارائه دهند که با شرایط معاصر تناسب داشته باشند(آصفزاده و حسینی، 1387).
سازمانهای بینالمللی از جمله یونسکو[2] برای عملیاتی کردن معیارهایی همچون اخلاق، احترام، مسئولیتپذیری، پاسخگویی به زندگی اجتماعی، یکپارچگی اکولوژیکی، عدالت، برابری اقتصادی و اجتماعی، منفعت جامعه، برنامهریزی وتفکر استراتژیک، از سال2005 تا 2014 را به عنوان دهه ملل متحد برای توسعه پایدار اعلام کردند. هدف اصلی آن یکپارچه کردن ارزشهای ماندگار توسعه پایدار به منظور آماده کردن شهروندان برای رودررویی مستقیم با چالشهای حال و آینده، تصمیمگیری توأم با مسئولیتپذیری و پاسخگویی در جهت یک جامعه پویا و زنده مورد توجه قرار میگیرد(رکنالدین افتخاری و همکاران، 1389). مطابق تعریفی که در سال 1982در گزارش کمیسیون سازمان ملل در خصوص توسعه آمده، توسعه پایدار چنین تعریف شده که ضمن تأمین نیازهای حال حاضر، توانایی نسلهای آینده را در برآورد ساختن نیازهای خود به مخاطره نیاندازد. پس ترویج توسعه پایدار به مفهوم استفاده بهینه و بهرهبرداری درست و کارا از منابع پایه، منابع طبیعی و منابع نیروی انسانی برای تامین نیاز نسل فعلی و نسلهای آینده است(عظمتی و باقری، 1387).
در واقع امروزه سازمانهای بین المللی و علیالخصوص یونسکو، برنامهریزی استراتژیک را یکی از مولفهها و اصول اساسی در توسعه همه جانبه مطرح کرده است.
سیستمهای سازمانی در راستای کسب موفقیت در میدان رقابت باید از نوعی برنامهریزی بهره گیرند که آیندهنگر و محیطگرا باشد به طوری که ضمن شناسایی عوامل و تحولات محیطی، در یک افق زمانی بلند مدت تأثیر آنها را بر سازمان و نحوه تعامل سازمان با آنها را مشخص سازد(آقازاده، 1385). با توجه به سرعت تغییرات محیطی در جامعه کنونی نیاز به برنامهها و سیاستهای که با شرایط معاصر تناسب داشته باشدضروری است(عارفی، 1384: 30). آنچه که سالها کمبود آن در حوزه برنامهریزی و مدیریت احساس میشود فقدان برنامهریزیهای شفاف، دقیق، قابل اندازه گیری، راهبردی، و ارزیابی برای آینده است. با توجه به شرایط و حجم زیاد تغییرات پیشروی در هزاره سوم، قبل از اینکه قربانی تغییرات بشویم، میتوانیم در ایجاد تغییرات مطلوب نقش ایفا کنیم و به صورت فراکنشی تغییرات مطلوب را برای آینده ایجاد کنیم، که این از خصوصیات بارز برنامهریزی استراتژیک میباشد(ایمانی و ربیعی، 1387).
2- اهمیت و ضرورت تحقیق:
3- پیشینه تحقیق:
4- اهداف تحقیق:
..
5- فرضیه های تحقیق:
..
6- مدل تحقیق
..
7- سوالات تحقیق:
..
8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
9- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
10- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفكیك):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، كتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده
[1]– Strategic planning
[2]– UNESCO