فایل ورد (word) بررسي اثربخشي آموزش مولفه¬هاي تصميم گيري¬مجدد بر کاهش خودناتوان¬سازي تحصيلي و افزايش جرات¬ورزي دانش¬آموزان پسر سوم هنرستان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي اثربخشي آموزش مولفه¬هاي تصميم گيري¬مجدد بر کاهش خودناتوان¬سازي تحصيلي و افزايش جرات¬ورزي دانش¬آموزان پسر سوم هنرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده: بررسی اثربخشی آموزش مولفههای تصمیم گیریمجدد بر کاهش خودناتوانسازی تحصیلی و افزایش جراتورزی دانشآموزان پسر سوم هنرستان
قسمت هایی از پروپوزال:
1- بیان مسأله:
پس از پایانیافتن دوره کودکی، فرد وارد مرحلهای میشود که شرایط آن با شرایط دوره قبل کاملاً متفاوت است. این دوره به نوجوانی معروف است (اکبری 1381). در فرهنگ و بستر انتقال از مرحله کودکی را به مرحلهی بالندگی در دورهای تدریجی از جریانزندگی، نوجوانی میگویند که با تحول عمیق در جسم و روان و قدرت تجسم و تخیل زیاد همراهاست. دوره نوجوانی تقریباً از 12سالگی شروع میشود و تا آخر دههی دوّم زندگی انسان ادامه مییابد. در نوشتههای پاپیروس مصری حدود 4000 سال پیش، نسبت به وضع نوجوانان اظهار نگرانی شدهاست و نیز در قدیمیترین مطالعاتی که در زمینه نوجوانی به عمل آمدهاست، فلاسفه بزرگ یونان، جایگاه خاصی را به خود اختصاص دادهاست. (شرفی،1383)
دوران نوجوانی از ادوار پراهمّیت در فرآیند رشدفردی و اجتماعی محسوب میشود. قدمگذاردن به این دوره معمولاً با بلوغ آغاز میشود شکوفایی غریزه جنسی، تثبیت و تحکیم علایق و منافع شغلی و اجتماعی، میل به آزادی و استقلال از ویژگیهای مهم این دوره است. از یک سوء فشار غرایز و میل به تبعیت از ارزشهای نوجوانی، و فشارهای گروهی میل به ابراز وجود، پیریزی زندگی مستقل او را در یک بحران فکری و یک آشفتگی روانی قرار میدهد. (فروعالدین و همکاران ،1382)
2- اهمیت و ضرورت تحقیق:
3- پیشینه تحقیق:
4- اهداف تحقیق:
..
5- فرضیه های تحقیق:
..
6- مدل تحقیق
..
7- سوالات تحقیق:
..
8- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
9- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
10- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفكیك):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، كتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
پروژه آماده مدیریت، حسابداری، پروپوزال آماده تقریبا رایگان ارشد و دکتری روانشناسی، پرسشنامه و ترجمه آماده کشاورزی، علوم سیاسی، معماری، عمران و همه رشته های دانشگاهی، پروپوزال پر شده مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، تربیت بدنی، ترجمه مقالات آماده، پروپوزال با مقاله بیس آماده