فایل ورد (word) ارايه طرحي نوين در صنعت بيمه با توجه به تاثير ارزش ويژه برند در ارتباطات بازاريابي دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ارايه طرحي نوين در صنعت بيمه با توجه به تاثير ارزش ويژه برند در ارتباطات بازاريابي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارايه طرحي نوين در صنعت بيمه با توجه به تاثير ارزش ويژه برند در ارتباطات بازاريابي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ارايه طرحي نوين در صنعت بيمه با توجه به تاثير ارزش ويژه برند در ارتباطات بازاريابي :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت ، اقتصاد و حسابداري
تعداد صفحات :24
چکیده مقاله:
برندها اغلب به عنوان یکی از ارزشمندترین دارایی های یک سازمان دیده می شوند . ساختن برندهای قدرتمند از اولویت های بسیاری از سازمانها است . زیرا به باور عمومی ، برندهای قدرتمند می توانند مزیت رقابتی بیافرینند . پژوهش های متعددی که درباره ارزش ویژه برندانجام شده حاکی از آن است که این مفهوم منبع مزیت رقابتی شرکت ها می باشد، در این تحقیق برآنیم تا به بررسی ارتباطات بین برنامه بازاریابی و ارزش ویژه برند بپردازیم. پس از بررسی تیوری ها و نظریات مختلف در زمینه متغیرهای تحقیقی، جهت آزمون فرضیه ها از داده های پرسشنامه ای استفاده شد. انجام محاسبات مورد نیاز به کمک نرم افزار تحلیل آماری لیزرل، صورت گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد بین برنامه ارتباطات بازاریابی، و ارزش ویژه برند ارتباط معناداری وجود دارد.