فایل ورد (word) استاندارد سازي و سازگاري استراتژي هاي بازاريابي درتوسعه بازارهاي نوظهور بين المللي دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) استاندارد سازي و سازگاري استراتژي هاي بازاريابي درتوسعه بازارهاي نوظهور بين المللي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) استاندارد سازي و سازگاري استراتژي هاي بازاريابي درتوسعه بازارهاي نوظهور بين المللي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) استاندارد سازي و سازگاري استراتژي هاي بازاريابي درتوسعه بازارهاي نوظهور بين المللي :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت ، اقتصاد و حسابداري
تعداد صفحات :18
چکیده مقاله:
افزایش اخیر حضور شرکت های نوظهور در بازارهای جهانی، نیاز به بررسی دقیق تر استراتژی های بازاریابی بین المللی از جمله نام تجاری دارند. این مقاله عوامل اصلی استاندارد سازی یا سازگاری استراتژی های بازاریابی جهانی را که توسط شرکت ها با بازارهای نوظهور برای توسعه برون مرزی خود پذیرفته شده است، مورد بررسی قرار می دهد. در این مقاله عوامل تعیین کننده ای از استراتژی های بازاریابی که توسط شرکت های بازرگانی بین الملل برای توسعه های برون مرزی آنها مورد استفاده قرار می دهند، بررسی می شود. عوامل سازمانی تاثیر قوی تری نسبت به هویت سازمانی بر استراتژی های بازاریابی جهانی، از جمله نام تجاری دارند. استاندارد سازی استراتژی های بازاریابی شرکت ها با بازارهای نوظهور تواسط وضعیت خصوصی خریدارها، فاصله های قانونی، توسعه اقتصادی کشورهای هدف و روابط قومی بین کشورهای میزبان و کشور مبدا، تحریک می شود. تصمیم خریداران برای حفظ هویت نام تجاری هدف و در نتیجه پذیرش استراتژی های بازاریابی جهانی خود، به فاصله های فرهنگی، فاصله آزادی اقتصادی و اندازه اهداف مربوط می شود. جامعه آماری پژوهش شرکت های تولیدی و بازرگانی در سطح بین المللی می باشند که تعداد 168 شرکت انتخاب و پرسشنامه ها توزیع گردید. ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری در این پژوهش جهت محاسبات همبستگی و رگرسیون نرم افزار SPSS و جهت انجام معادلات ساختاری از نرم افزار AMOS استفاده گردید.