توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل ورد (word) پاورپوینت خلاصه کتاب اقتصاد خرد (مدیریت و حسابداری) دارای 252 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل ورد (word) پاورپوینت خلاصه کتاب اقتصاد خرد (مدیریت و حسابداری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) پاورپوینت خلاصه کتاب اقتصاد خرد (مدیریت و حسابداری)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) پاورپوینت خلاصه کتاب اقتصاد خرد (مدیریت و حسابداری) :
دید کلی : توضیحات کامل : عنوان: فایل ورد (word) پاورپوینت خلاصه کتاب اقتصاد خرد (مدیریت و حسابداری) دکتر جمشید پژویان فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید: 252 فصل اول « تعریف علم اقتصاد و کاربرد آن » قسمت اول : تعریف علم اقتصاد و کاربرد آن هدفهای کلی فصل اول : 1- دانشجو با مفهوم اقتصاد ، اهمیت و کاربرد آن در زندگی روزمرهآشنا می شود. 2- اقتصاد خرد – کلان و مدل سازی را می فهمد. 3- از منحنی امکانات تولید در حل مسایل اقتصادی استفاده می کند. هدفهای رفتاری : بعد از پایان مطالعه این قسمت دانشجو می تواند : 1- علم اقتصاد را در یک سطر با جملات خودش تعریف کند. 2- کاربرد علم اقتصاد را در زندگی روزمره بیان نماید. 3- « هزینه فرصت » ، « نهایی گرایی » و « بازارهای کارآمد » را با ذکر یک مثال برای هر اصطلاح تعریف نماید. تعریف علم اقتصاد و کاربرد آن : علم اقتصاد مطالعه روش انتخاب و استفاده ، انسان و جامعه از منابعی است که طبیعت و نسل های گذشته در اختیار او قرار داده است. چرا اقتصاد را یاد می گیریم؟ احتمالاً عمده ترین دلیل مطالعه علم اقتصاد ، فراگیری یک روش خاص از تفکر است. شاید بهترین راه معرفی این علم پرداختن به مفاهیم سه گانه هزینه فرصت ، نهایی گرایی و بازارهای کارآمد است. هزینه فرصت : آنچه که ما با یک تصمیم یا انتخاب آن از دست می دهیم ، « هزینه فرصت » آن انتخاب و یا تصمیم خوانده می شود. دلیل مطرح شدن مفهوم هزینه فرصت ، محدود بودن منابع در مقابل خواسته های بی شمار است. نهایی گرایی : در اینجا ارزش آخرین واحد کالا یا فعالیت ملاک تولید یا فعالیت است. بازارهای کارآمد : به وضوح زمانهایی وجود دارند که در یک بازار فرصت برای کسب سود وجود دارد ولی این فرصت سود نصیب کسی می شود که زود تر به آنجا برسد یا زودتر خبردار شود.