فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي مديريت راهبردي و کاربردي

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

دراین مقاله که به بحث وجود وتاثیر فایل ورد (word) گرافيک در مديريت رسانه هاي تبليغاتي می پردازد و آن رادر ضعف ها و نقاط قوت یک رسانه تبلیغاتی با تاثیری پذیری طراحی گرافیک واکاوی می کند، تاحدی بتواند این هنر وصنعت رادر پیکره رسانه ها وتبلیغات یافت و دلایل ضعف وشکست یک رسانه یا کمپین تبلیغاتی راجستجو کرد وماهیت واهم شناخت گرافیک در مدیریت کسب وکار، موفقیت آن وهدف مخاطب وسفارش دهنده را به عین دید. تحقیق این مقاله به شیوه ی کتابخانه ای،پایگاه اینترنتی، تحقیقات میدانی و راهنمای استادان این عرصه و تجربه مولف جمع آوری ونگاشته شده است هدف اصلی این مقاله آشنایی دانشجویان گرافیک، مسیولین و مجریان شهری با هنر طراحی گرافیک، صنعت گرافیک یا ((مهندسی بصری))است که همچنان بعداز پنجاه سال کماکان ناشناخته باقی مانده است و در نتیجه به اقناع ،اهم وجود این هنر وصنعت در زندگی روزمره خواهد رسیدو عدم وجود آن را میتوان به یک اغتشاش بصری و نا کارآمدی مجریان مدیریت شهری تلقی کرد.

لینک کمکی