فایل ورد (word) اثر ترک بر باربري تراورس بتني پيش تنيده B70 با استفاده از تحليل مکانيک شکست دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) اثر ترک بر باربري تراورس بتني پيش تنيده B70 با استفاده از تحليل مکانيک شکست کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اثر ترک بر باربري تراورس بتني پيش تنيده B70 با استفاده از تحليل مکانيک شکست،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) اثر ترک بر باربري تراورس بتني پيش تنيده B70 با استفاده از تحليل مکانيک شکست :
سال انتشار : 1396
نام کنفرانس یا همایش : نهمين کنفرانس ملي بتن
تعداد صفحات :10
چکیده مقاله:
در این پژوهش با تکیه بر اصول مکانیک شکست در بتن مسلح، رفتار شکست در تراورس بتنی پیش تنیده B70 به روش عددی و آزمایشگاهی تحلیل شده است. در بخش عددی این پژوهش، مدل غیرخطی خرابی پلاستیک با استفاده از نرم افزار Abaqus و در بخش آزمایشگاهی، روش های رپلیکاگیری و تحلیل عکس استفاده شده است. تراورس ها با طول پیش ترک از صفر تا 45 میلی متر و عرض پیش ترک از صفر تا 8 میلی متر تحت بار سه نقطه ای لنگر خمشی منفی وسط دهانه قرار گرفته اند. در این پژوهش میزان کاهش مقاومت قطعه ی تراورس پیش ترک دار در ایجاد ترک و ناپایداری ترک (شکست) برآورد است. نتایج نشان می دهند که وجود پیش ترک آن هم با عرض های بسیار کوچک باعث کاهش مقاومت های بسیار زیاد در نتایج آزمایش های 28 روزه تراورس می شوند که در طرح های مقاومت مصالحی اصلا دیده نشده است. در نتیجه طرح مقاومت مصالحی موجود برای طراحی قطعه ی تراورس تا زمانی پاسخ گو است که هیچ آسیب یا پیش ترکی در قطعه وجود نداشته باشد و برای تحلیل و طراحی یک قطعه ی بتن پیش تنیده ای مانند تراورس ما احتیاج به بازرسی های دقیق در مورد وجود عیب در آن داریم تا در صورت نیاز با تحلیل مکانیک شکست به همراه تحلیل مقاومت مصالحی ظرفیت قطعه و به طبع آن عمر قطعه تخمین زده شود.