فایل ورد (word) آشنايي با روش هاي مختلف بازاريابي ديجيتال براي شرکت هاي فعال در حوزه مشاوره و آموزش دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) آشنايي با روش هاي مختلف بازاريابي ديجيتال براي شرکت هاي فعال در حوزه مشاوره و آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) آشنايي با روش هاي مختلف بازاريابي ديجيتال براي شرکت هاي فعال در حوزه مشاوره و آموزش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) آشنايي با روش هاي مختلف بازاريابي ديجيتال براي شرکت هاي فعال در حوزه مشاوره و آموزش :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : هفتمين کنفرانس ملي کاربردهاي حسابداري و مديريت
تعداد صفحات :18
چکیده مقاله:
بازاریابی را می توان مدیریت روابط سودمند با مشتری دانست که هدف آن جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. یک برنامه ریزی مراحل جذب مشتری تا خرید وی از بنگاه ( شرکت یا AIDA استفاده می کند تا مدل 4P یکپارچه بازاریابی از چهار ابزار تاکتیکی تحت عنوان سازمان) را کامل کند. در این رابطه بهره گیری از فناوری های جدید اطلاع رسانی و رسانه ای دیجیتال، کمک شایانی به امر بازاریابی می کند و انجام بازاریابی به وسیله آن ها و در قالب ابزارهای چهارگانه فوق، بازاریابی دیجیتال را شکل می دهد. شرکت های مشاوره و آموزش، مانند هر مجموعه تولیدی وخدماتی دیگر، از این قایده مستثنی نبوده، بلکه می توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده مطلوب تری برای خود داشته باشند. پنج ابزار فناوری دیجیتال شامل وبسایت، شبکه های اجتماعی، ایمیل، تبلیغات اینترنتی و موبایل در حال حاضر از مناسب ترین ابزارها در این زمینه می باشند که توجه به ویژگی ها، مزایا و محدودیت های هرکدام می تواند نتایج تاثیرگذاری در امر بازاریابی برای همه کسب و کار ها به طور ×عام و برای شرکت های مشاوره و آموزش به طور خاص داشته باشد.