فایل ورد (word) مدلسازي اثر حفر تونل بر سازه هاي سطحي - مطالعه موردي خط 7 مترو تهران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مدلسازي اثر حفر تونل بر سازه هاي سطحي - مطالعه موردي خط 7 مترو تهران دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مدلسازي اثر حفر تونل بر سازه هاي سطحي - مطالعه موردي خط 7 مترو تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مدلسازي اثر حفر تونل بر سازه هاي سطحي - مطالعه موردي خط 7 مترو تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مدلسازي اثر حفر تونل بر سازه هاي سطحي - مطالعه موردي خط 7 مترو تهران :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس مهندسي معدن ايران

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

برآورد نشست های سطحی زمین از مهمترین اصول طراحی تونل های کم عمق شهری می باشد که با بررسی این مسأله میتوان از بروز آسیبهای وارده به سازهها جلوگیری نمود. برای آنالیز نشست سازه و پایداری تونل، از نرم افزارFLAC 3Dدر مدلسازی سه بعدی که برای شبیهسازی حفاری تونل به روش سپری، از روش مرحله به مرحله استفاده شده است. برای بدست آوردن مقدار نشست سازه، چند نقطه از روی شالوده به عنوان نقاط ناظر انتخاب شدحفاری تونل با گام پیشروی 1/5متر تا زمانی ادامه یافت که پیشروی تونل دیگر تأثیری برروی جابجایی نقطه مورد نظر نداشته باشد. با اجرای مدل، مقدار نشست برای نقاط محاسباتی مختلف، حداکثر 16/6میلیمتر بدست آمد. پس از 17 میلیمتر / حفاری تونل، ابزاربندی در نقاط مختلف بر روی شالوده سازه نصب شد و بیشترین مقدار نشست، 17/5میلیمترمشاهده شد. با توجه به حداکثر مقدار نشست مجاز 20 میلیمتر برای سازهها، نشست به دست آمده از هر دو روش برای سازه، در محدوده مجاز قرار گرفته است

لینک کمکی