فایل ورد (word) بررسي تاثير مدلهاي چسبندگي - لغزش برفاصله ي ترک درمدل شبکه اي تيربتن آرمه اي تحت خمش

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تاثير مدلهاي چسبندگي - لغزش برفاصله ي ترک درمدل شبکه اي تيربتن آرمه اي تحت خمش دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير مدلهاي چسبندگي - لغزش برفاصله ي ترک درمدل شبکه اي تيربتن آرمه اي تحت خمش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير مدلهاي چسبندگي - لغزش برفاصله ي ترک درمدل شبکه اي تيربتن آرمه اي تحت خمش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير مدلهاي چسبندگي - لغزش برفاصله ي ترک درمدل شبکه اي تيربتن آرمه اي تحت خمش :




نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي بهسازي و مقاوم سازي بافتهاي شهري در مجاورت گسلهاي فعال

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

این مقاله اثرچسبندگی لغزش را درفاصله ترک تیر بتن آرمه بررسی می کند بتن و میلگرد با استفاده ازیک المان رابطBond-Link بایکدیگر ترکیب شده اند تا مقاومت چسبندگی بین آنها تشکیل شود عضو بتن آرمه با استفاده از مدل شبکه ای Lattice توسط نرم افزار abaqus مدلسازی و روند ترک خوردگی توسط خرابیهای المان های میله ای بتن نشان داده است مدلهای شبکه ای براساس یک معیار ترک خوردگی توسطعه یافته و با بکارگیری اصول مکانیک شکست درارزیابی ترک خوردگی اعضا بتن آرمه بکاررفته اند نتایج تحلیل ها نشان دادند که بدون درنظرگرفتن اثرچسبندگی لغزش ترک ها درنزدیکی میلگرد پخش می شوند درحالیکه با اعمال اثرچسبندگی لغزش ترک ها درنزدیکی میلگرد متمرکز می شوند تاثیر چسبندگی لغزش مابین فولاد و بتن درفاصله ترک و موضع شدگی خرابی بسیارقابل توجه می باشد.

لینک کمکی