فایل ورد (word) ارزيابي تاثيراجراي روکش ميکروسرفيسينگ برمقاومت لغزشي درآزادراه تهران - قم

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) ارزيابي تاثيراجراي روکش ميکروسرفيسينگ برمقاومت لغزشي درآزادراه تهران - قم دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ارزيابي تاثيراجراي روکش ميکروسرفيسينگ برمقاومت لغزشي درآزادراه تهران - قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارزيابي تاثيراجراي روکش ميکروسرفيسينگ برمقاومت لغزشي درآزادراه تهران - قم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ارزيابي تاثيراجراي روکش ميکروسرفيسينگ برمقاومت لغزشي درآزادراه تهران - قم :




نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي زير ساختهاي حمل و نقل

تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل نقشی که راه ها به عنوان یک شریان مهم درحمل و نقل وجابجایی سریع و ایمن مسافردرتوسعه اقتصادی اجتماعی وسیاسی یککشور ایفا می کنند ازمهمترین زیرساخت های آن کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی محسوب میشود ازانجایی که روسازی ازمهمترین و بعضا پرهزینه ترین بخش یک راه محسوب میگردد بایستی درطراحی و ساخت و اجرا و همچنین نگهداری آن دقت کافی به عمل آید به همین دلیل درکشورهای پیشرفته ازدیرباز به این مسئله دقت شده و مطالعات و تحقیقات وسیعی انجام گرفته است هدف ازاین پروژه ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ می باشد که برای رسیدن به این هدف ازادراه تهران قم حدفاصل میدان جهاد تا پل فرودگاه امام خمینی به عنوان بررسی موردی که ازاین نوع روکش می باشدانتخاب گردید دراین مقاله با استفاده ازبازرسی چشمی انجام ازمایشات میدانی و جمع اوری اطلاعات عملکرد لغزشی این روکش مورد تجزیه و تحلیلی قرارگرفت برای این منظور درمنطقه موردمطالعه ازمایش بافت درشت و اونگ انگلیسی انجام گرفت که بعدازگذشت یک سال ازاجرای این روکش درمسیر رفت متوسط بافت درشت 0.88 میلیمتر و متوسط عددلغزندگی آن 50.64 می باشد و درمسیر برگشت متوسط بافت درشت 0.97 میلیمتر و متوسط عدد لغزندگی آن 52.4 تعیین گردید که این اعداد نشان دههنده وجود مقاومت لغزندگی مناسب دراکثرمقاطع بوده و دربازرسی چشمی نیز دربعضی مقاطع روسازی داری نقص بوده که مقاومت لغزشی درآن مقاطع ازحداستاندارد کمتر می باشد

لینک کمکی