فایل ورد (word) بررسي پديده اسکوات در کانالهاي باريک کشتيراني با استفاده از مدل سازي فيزيکي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي پديده اسکوات در کانالهاي باريک کشتيراني با استفاده از مدل سازي فيزيکي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي پديده اسکوات در کانالهاي باريک کشتيراني با استفاده از مدل سازي فيزيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي پديده اسکوات در کانالهاي باريک کشتيراني با استفاده از مدل سازي فيزيکي :
نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي
تعداد صفحات :14
چکیده مقاله:
به دلیل وجود اثرات هیدرولیکی و هیدرو دینامیکی در کانال ها و آبراهه های قابل کشتیرانی, بایستی رفتار کشتی را در ارتباط با عرض کانال،سرعت و آبخور شناور مورد مطالعه قرار داد. مهم ترین پارامتری که طراح باید مد نظر قرار دهد پدیده اسکوات، می باشد. پیش بینی صحیحپارامترهای هیدرودینامیک برای کشتی های عملیاتی در مناطق کم عمق برای جلوگیری از به گل نشستن کشتی ضروری است. در این پروژه سعی شده پارامتر هیدرودینامیک برای شناورهای با بدنه سری 60 , در آبهای کم عمق به روش آزمایش مدل برای بدنه با ضریب ظرافت بدنه 0.8CB در حوضچه کشش در وضعیت های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و بنابر نتایج حاصله م یتوان بهترین وضعیت را برای افزایش کارای یکشتی ها و رسیدن به بهینه ترین سرعت وآبخور در کانال ها معرفی نمود. پس از استخراج داده ها, نتایج بدست آمده با نتایج حاصل از روابط تجربی, مقایسه شده است. در ضمن برای انجام آزمایشات پس از ساخت مدل شناور، دیوار ههای کاذب کانال طراحی و اجرا گردید. خصوصیت اصلی این جداره های کاذب اینبود که بوسیله آن م یتوانستیم عرض کانال را تغییر دهیم. سپس با استفاده از برنامه نویسی پی ال سی 1 داده ها را از سنسورها دریافت و ثبت می کنیم. در حین آزمایش کنترل تمام مکانیزم به شکل اتوماتیک در اختیار فردی است که آزمایش را انجام م یدهد