فایل ورد (word) بررسي تاثير فرم بدنه شناور در فشارکوبش به روش عددي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير فرم بدنه شناور در فشارکوبش به روش عددي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير فرم بدنه شناور در فشارکوبش به روش عددي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير فرم بدنه شناور در فشارکوبش به روش عددي :
نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي
تعداد صفحات :10
چکیده مقاله:
در این مقاله تاثیر فرم بدنه در مقدار فشار وارد به شناور تحت نیروی کوبش مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا مقدار فشار وارده به یک مقطع گوه شکل محاسبه شده و دقت نتایج ارزیابی گردید، برخورد با سطح آب با سرعت ثابت در نظر گرفته شده است که با توجه به وزن بالای شناور در مدت زمان کوتاه برخورد فرض مناسبی می باشد. جهت تحلیل از نرم افزار سی.اف.ایکس 1 استفاده شده که از قابلیت بالایی در شبیه سازی اثرات توربولانسی جریان و سطح آزاد برخوردار می باشد. جهت تحلیل سیال روش حجم محدود و جهت مدل کردن سطح آزاد سیال روش حجم سیال به کار گرفته شده است. ابتدا پدیده کوبش برای مقاطع مختلف بررسی شده و الزامات مورد نظر برای رسیدن به فرم بدنه ایده آل از دیدگاه کاهش اثرات اسلمینگ مورد بررسی قرار گرفته است. با بررسی برخورد در سرعت های مختلف برای مقاطع متفاوت ثابت می شود که در مقاطع گوه شکل زاویه برخورد تاثیر به سزایی در فشار کوبش دارد. با مقایسه توزیع فشار در مقاطع گوه شکل و نی مدایره نشان داده می شود که فشار وارده به مقاطع گرد نسبت به مقاطع گوه شکل مقدار کمتری می باشد. در ضمن در زوایای کوچک برخورد اضافه کردن شکستگی به گوه تاثیر به سزایی در کاهش فشار اسلمینگ دارد