فایل ورد (word) بررسي عددي وي ژگي هاي اسپري سوخت و فرآيند احتراق در يک موتور ديزلي دريايي پاشش مستقيم در شرايط احتراق دما پايين با کاربرد نرخهاي بالاي بازخوراني گازهاي خروجي سرد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي عددي وي ژگي هاي اسپري سوخت و فرآيند احتراق در يک موتور ديزلي دريايي پاشش مستقيم در شرايط احتراق دما پايين با کاربرد نرخهاي بالاي بازخوراني گازهاي خروجي سرد دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي عددي وي ژگي هاي اسپري سوخت و فرآيند احتراق در يک موتور ديزلي دريايي پاشش مستقيم در شرايط احتراق دما پايين با کاربرد نرخهاي بالاي بازخوراني گازهاي خروجي سرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي عددي وي ژگي هاي اسپري سوخت و فرآيند احتراق در يک موتور ديزلي دريايي پاشش مستقيم در شرايط احتراق دما پايين با کاربرد نرخهاي بالاي بازخوراني گازهاي خروجي سرد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي عددي وي ژگي هاي اسپري سوخت و فرآيند احتراق در يک موتور ديزلي دريايي پاشش مستقيم در شرايط احتراق دما پايين با کاربرد نرخهاي بالاي بازخوراني گازهاي خروجي سرد :




نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

در این تحقیق با استفاده از شبیه سازی عددی و به روش دینامیک سیالات محاسباتی، تاثیر احتراق دما پایین با بکارگیری نرخ بالای بازخورانی گازهای خروجی سرد شده بر ویژگی های اسپری سوخت، تشکیل مخلوط و احتراق و آلایندگی یک موتور دیزلی دریایی پاشش مستقیم بررسی شده است. نتایج حاصل از تحلیل عددی نشان می دهند که با بهره گیری از نرخ بازخورانی گازهای خروجی سرد 58 % نسبت به حالت پایه ، قطرمتوسط قطرات جت سوخت کاهش مییابد و پس از افزایش طول نفوذ اسپری قبل از آغاز احتراق، پس از آغاز احتراق طول نفوذ کاهش مییابد . با کاهش زیاد در دمای داخل محفظه احتراق در 58 % نرخ بازخورانی گازهای خروجی، میزان تشکیل اکسید نیتروژن تا نزدیک به صفر کاهش می - یابد و تشکیل دوده نیز بدلیل کار کردن موتور در بارهای میانی، در محدوده حالت پایه قرار میگیرد

لینک کمکی