فایل ورد (word) تحليل غيريکنواخت سيستم هاي رانش پاددار با استفاده از روش مش هاي لغزان دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تحليل غيريکنواخت سيستم هاي رانش پاددار با استفاده از روش مش هاي لغزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحليل غيريکنواخت سيستم هاي رانش پاددار با استفاده از روش مش هاي لغزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تحليل غيريکنواخت سيستم هاي رانش پاددار با استفاده از روش مش هاي لغزان :
نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي
تعداد صفحات :16
چکیده مقاله:
در تحلیل هیدرودینامیکی سیستم پاددار یک تقابل دو طرفه بین پروانه و مجموعه پاد و استرات وجود دارد. بعلت وجود این اندرکنش، اساساً میدان جریان بدون توجه به زاویه بین پاد و جریان غیریکنواخت است. لذا تحلیل هیدرودینامیکی سیستم پاددار بسیار پیچیده تر از سیستم هایرانش معمولی است و نیازمند زمان و هزینه محاسباتی بیشتری م یباشد. با توجه به اندرکش و غیر یکنواختی جریان بین اجزاء یک سیستم پاددار،می بایست در تحلیل هیدرودینامیکی این سیست مها روش های عددی خاصی همانند م شهای لغزان 1 و تحلیل های غیریکنواخت 2 در مقایسه با روش های ساده تری همانند محورهای چرخان 3 که در تحلیل پروانه های معمولی استفاده میگردد بکار گرفته شود. هدف اصلی در این تحقیق استفاده از دو روش محورهای چرخان و مش های لغزان در تحلیل هیدرودینامیکی سیستم های پاددار است. در ابتدا تحلیل پروانه به تنهایی بهروش حل عددی معادلات متوس طگیری شده ناویر -استوکس مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصله با نتایج تجربی موجود مقایسه شده است. در ادامه به تحلیل غیریکنواخت کامل مجموعه پروانه، استرات و پاد با استفاده از روش مش های لغزان پرداخته شده است. نتایج بدست آمده شامل توزیع تغییرات ضریب تراست و ضریب گشتاور پروانه در یک سیکل دوران پروانه می باشد که با توزیع بار قابل پیش بینی برای یک پروانه چهار پره ای تطابق دارد