فایل ورد (word) شناسايي و تعيين خدمات وب 2.0 کاربرد پذير جهت استفاده در مدل کتابخانه دانشگاهي 2.0

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) شناسايي و تعيين خدمات وب 2.0 کاربرد پذير جهت استفاده در مدل کتابخانه دانشگاهي 2.0 دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) شناسايي و تعيين خدمات وب 2.0 کاربرد پذير جهت استفاده در مدل کتابخانه دانشگاهي 2.0  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شناسايي و تعيين خدمات وب 2.0 کاربرد پذير جهت استفاده در مدل کتابخانه دانشگاهي 2.0،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) شناسايي و تعيين خدمات وب 2.0 کاربرد پذير جهت استفاده در مدل کتابخانه دانشگاهي 2.0 :




نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش منطقه اي رويکردهاي نوين در مهندسي کامپيوتر و فناوري اطلاعات

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

امروزه با رشد سریع وب 2.0 و افزایش استفاده از ابزارها و فناوری های تعاملی توسط سازمان های اطلاع رسانی جهت ارضاء نیازهای جدید کاربران و حرکت به سوی نسل نوین کتابخانه موسوم به (کتابخانه 2.0 ) که بعنوان آواتارجدید کتابخانه دانشگاهی با بهر هگیری از وب 2.0 می باشد نیاز به مطالعه و بررسی قابلیت های جدید اینترنت در حوزه وب 2.0 برای کمک به ایجاد و بسایت کتابخانه دانشگاهی کاراتر و مفیدتر با توجه به نیازها و خواسته های امروز کاربران می باشد.در این پژوهش کاربردپذیری خدمات وب 2.0 در وب سایت کتابخانه های دانشگاهی در جامعه دانشگاهی بوعلی سینا همدان بعنوان نمونه مطالعاتی، مورد بررسی قرارگرفته است. هدف از این مقاله که بعنوان بخشی از فعالیت پژوهشی پایان نامه دانشگاهی می باشد 2 در وب سایت کتابخانه دانشگاه ها جهت بهره گیری از آنها در مدل کتابخان هدانشگاهی 2.0 . شناسایی قابلیت استفاده از خدمات وب 0 می باشد. روش پژوهش پیمایشی بوده و داد ههای پژوهش از طریق ابزار پرسشنامه گردآوری شده اند. برپایه نتایج حاصله، میزان قابلیت استفاده خدمات وب 2.0 در وب سایت کتابخانه های دانشگاهی شناسایی و خدمات برمبنای بیشترین میزان کاربردپذیری جهت پیاد هسازی در مدل کتابخانه دانشگاهی 2.0 رتبه بندی گردیدند

لینک کمکی