فایل ورد (word) بررسي جايگاه بازخورد هاي ياددهي يادگيري، در رويکردهاي - نوين آموزشي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي جايگاه بازخورد هاي ياددهي يادگيري، در رويکردهاي - نوين آموزشي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي جايگاه بازخورد هاي ياددهي يادگيري، در رويکردهاي - نوين آموزشي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي جايگاه بازخورد هاي ياددهي يادگيري، در رويکردهاي - نوين آموزشي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي جايگاه بازخورد هاي ياددهي يادگيري، در رويکردهاي - نوين آموزشي :




نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي آموزش در ايران 1404

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

در رویکردهای نوین آموزشی ، آگاه نمودن دانش آموز از وضعیت آموزشی خود و درگیر کردن او در فرآیند فراشناختی ، لازم و ضروری می باشد. بازخورد هسته ای مرکزی فرایند یاددهی - یادگیری است که بدون آن ، عملاً جهت گیری اصلاحی از چهره ی ارزشیابی رخت بر می بندد ، زیرا بازخورد آگاه نمودن فرد از فرایند تفکری خود است، که نه تنها به دانش آموز درباره ی چگونگی دانش و مهارتی که کسب کرده ، اطلاعاتی می دهد ، بلکه چگونگی ارتقای دانش و مهارت های مورد نیاز را نیز ، به اوی می شناساند . بیان ویژگی ها و اهمیت بازخورد و معرفی راه کارهایی در جهت ایجاد زمینه ی مناسب برای استفاده ی هر چه بیشتر از آن در فرایند آموزش و ارزشیابی ، هدف این پژوهش بوده است. روش مورد استفاده در پژوهش ، توصیفی - تحلیلی می باشد ، زیرا ماهیت کیفی پژوهش ، متضمن رویکرد تفسیری به موضوع مورد مطالعه است.بنابراین با ارائه ی سئوالات پژوهشی ، ابتدا به تصویر سازی آن چه هست ، تشریح و تبیین چرایی وضعیت مساله پرداخته شده و سپس به پیشنهاداتی جهت استفاده ی هر چه بیشتر از بازخورد ، در فرایند آموزش و ارزشیابی ارائه شده است.نتایج پژوهش نشان داد ، از آن جایی که در هر نظامی حتی نظام های فیزیکی ، پویایی و رشد، مستلزم شناخت و آگاهی از وضعیت فعالیت های انجام گرفته و تنظیم برنامه ی اینده نیز ، مبتنی بر آن شناخت و حرکت مداوم در مسیر پیش بینی شده است، عنصر بازخورد لازم و ضروری می باشد.بنابریان یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده در جهت استفاده ی روز افزون از بازخورد ، در فرایند یاددهی - یادگیری ، باید مورد توجه قرار بگیرد.

لینک کمکی