فایل ورد (word) مدل ارزيابي اعتماد بين مشتري و فروشگاههاي الکترونيک مبتني بر روشهاي فازي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مدل ارزيابي اعتماد بين مشتري و فروشگاههاي الکترونيک مبتني بر روشهاي فازي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مدل ارزيابي اعتماد بين مشتري و فروشگاههاي الکترونيک مبتني بر روشهاي فازي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مدل ارزيابي اعتماد بين مشتري و فروشگاههاي الکترونيک مبتني بر روشهاي فازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مدل ارزيابي اعتماد بين مشتري و فروشگاههاي الکترونيک مبتني بر روشهاي فازي :




نام کنفرانس یا همایش : سيزدهمين کنفرانس دانشجويي مهندسي برق ايران

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

در این پژوهش یک مدل از طریق سیستم منطق فازی پیشنهاد می شود . در سطح اول این سیستم میزان تأثیر عوامل بحرانی و مهم مانند امنیت، آشنایی و طراحی بر اعتماد یک وب سایت تجارت الکترونیک از نوع B2C و در سطح دوم میزان تأثیرعامل رقابتی بودن و اعتماد بر میزان سطح معامله در وب سایت تجارت الکترونیک از نوع B2C موردنظر مشخص می شود. طبق این پژوهش با کشف قواعد فازی حاصل از عمل خوشه بندی داده های تحقیق و ایجاد سیستم استنتاج فازی ، چهره واقعی فاکتورهای مؤثر بر اعتماد کشف گردیده و تصمیم گیری افراد در خرید از طریق وب سایتهای تجارت الکترونیک B2C به درستی امکان پذیر خواهد بود .

لینک کمکی