فایل ورد (word) اسيب شناسي مديريت ارتباط با مشتري: مورد کاوي يک شرکت خودروسازي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) اسيب شناسي مديريت ارتباط با مشتري: مورد کاوي يک شرکت خودروسازي دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) اسيب شناسي مديريت ارتباط با مشتري: مورد کاوي يک شرکت خودروسازي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اسيب شناسي مديريت ارتباط با مشتري: مورد کاوي يک شرکت خودروسازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) اسيب شناسي مديريت ارتباط با مشتري: مورد کاوي يک شرکت خودروسازي :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک استراتژی برای کسب مزیت رقابتی و موفقیت مالی است سیستمهای ارتباط با مشتری روی این موضوع تمرکز می کنند که چگونه به صورت اثربخش اطلاعات مشتریان را به دانش هوشمند کسب و کار تبدیل کننده بطوریکه بتوانند عملیات بازاریابی ، فروش و خدمات را برای مدیریت کارای مشتریان بهتراز رقبا انجام دهند از این رو سازمانهایی موفق خواهند بود که با کسب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آنان میزان سود خود را بالا ببرند هدف این مطالعه ارائه رویکردی برای اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای یک مدل در سازمان است دراین مقاله برمبنای چهار بعد دانش، تعامل، ارزش و رضایت مشتری بعنوان شاخصهای ارزیابی CRM به شناسایی شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب CRM پرداخته شدها ست بطوریکه خروجی تحقیق منجر به یک راهکارهایی جهت بهبود نامطمئن در سازمان می شود.

لینک کمکی