فایل ورد (word) بررسي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري بر رضايت مشتريان مورد کاوي شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري بر رضايت مشتريان مورد کاوي شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري بر رضايت مشتريان مورد کاوي شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري بر رضايت مشتريان مورد کاوي شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري بر رضايت مشتريان مورد کاوي شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

استفاده گسترده از فناوری وب فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می آورد تا از اینترنت به عنوان ابزاری برای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان استفاده نمایند سازمانهایی سرمایه گذاری دراین زمینه ها را متقبل می شوند یکی از اهداف اولیشان ارتقا سطح رضایت مشتریان می باشد بهمین دلیل در اغلب سازمانهایی که سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان را بکارگرفته اند این سوال مطرح است که آیا این اقدام آنها بر میزان رضایت مشتریان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس نیز که در حدود دو سال است این سیستم را پیاده کرده از این امر مستثنی نبوده وسوال فوق را در ذهن دارد از این رو مقرر شد تا در قالب یک پروژه تحقیقاتی به این سوال شرکت گلساز فارس پاسخ داده شود حاصل این پروژه تحقیقاتی دراینمقاله ارائه گردیده است

لینک کمکی