فایل ورد (word) بررسي نقش عوامل موثر در کيفيت خدمات برروي رضايت مندي مشتريان کليدي مطالعه موردي: بانکهاي دولتي شهرستان کرج

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي نقش عوامل موثر در کيفيت خدمات برروي رضايت مندي مشتريان کليدي مطالعه موردي: بانکهاي دولتي شهرستان کرج دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي نقش عوامل موثر در کيفيت خدمات برروي رضايت مندي مشتريان کليدي مطالعه موردي: بانکهاي دولتي شهرستان کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي نقش عوامل موثر در کيفيت خدمات برروي رضايت مندي مشتريان کليدي مطالعه موردي: بانکهاي دولتي شهرستان کرج،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي نقش عوامل موثر در کيفيت خدمات برروي رضايت مندي مشتريان کليدي مطالعه موردي: بانکهاي دولتي شهرستان کرج :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

رضایتمندی حفظ و بهبود وفاداری و افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت آن به شمار می آید اما در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه فزونی میزان تقاضا بر عرضه همواره بانکهای کشور مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند این در حالی است که امروزه جذب مشتری جدید پنج برابر حفظ و نگهداری مشتریان فعلی هزینه در بردارد با وجود این از آنجا که گزارش بعضی از بانکها حاکی است که بالغ بر 45% مشتریان زیان آورند لازم نیست برای جلب رضایتمندی همه انها به طور یکسان خدمت رسانی کرد از طرفی با توجه به اینکه بیشتر شاخصهای موثر در جلب رضایتمندی مشتریان هزینه زا بوده و ثانیا به دلیل محدودیت قانوین موجود در استفاده از ان ها به صورت مشابه ارائه می شوند به نظر می رسد میتوان از طریق بالا بردن سطح کیفیت خدمات یا به عبارتی سطح ملموسات فیزیکی ، همدلی، اطمینان خاطر، پاسخگویی و اعتماد ارائه شده به مشتریان کلیدی به عنوان یک شاخص کم هزینه تر و قابل کنترل تر مدیریت بانک را در اجرای یک برنامه موثر به منظور کسب مزیت رقابتی با کمترین هزینه ممکن یاری کرد.

لینک کمکی