فایل ورد (word) طراحي بهينه يک چرخه ترکيبي سرمايش و گرمايش و توان با محوريت ديزل- ژنراتور (CCHP) دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) طراحي بهينه يک چرخه ترکيبي سرمايش و گرمايش و توان با محوريت ديزل- ژنراتور (CCHP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) طراحي بهينه يک چرخه ترکيبي سرمايش و گرمايش و توان با محوريت ديزل- ژنراتور (CCHP)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) طراحي بهينه يک چرخه ترکيبي سرمايش و گرمايش و توان با محوريت ديزل- ژنراتور (CCHP) :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : همايش بين المللي پژوهش هاي مهندسي شيمي و مواد
تعداد صفحات :26
چکیده مقاله:
در سیستم تولید همزمان گرمایش ، سرمایش و توان، می توان با استفاده از گرمای اتلافی موتور یا محرک اولیه برای تولید همزمان گرمایش و سرمایش استفاده کرد. این کار علاوه بر افزایش بازده محرک اولیه باعث کاهش قیمت و کاهش آلاینده در هوا می شود. سیستم تولید همزمان یا سه گانه (Tri-Generation) بازده سیستم را به طور متوسط از 35 % به 60% الی 90% ارتقاء می دهد. موتور دیزل به خاطر توان و بازده بالا یکی از محرک های اولیه مهم به حساب می آید. در کار حاضر ابتدا یک موتور دیزل ساخت ایران (OM355) مورد بررسی و موازنه انرژی قرار گرفت و سپس با استفاده از میزان درصد اتلاف حرارت در قسمت های موتور، مقدار گرمای اتلافی محاسبه و برای استفاده در طراحی سیستم تولید همزمان بکار گرفته شد. همچنین مشاهده گردید که بازده موتور از 36.88% به 78.91% افزایش یافت. بعد از طراحی سیستم بازیافت انرژی، مبدل های مورد نیاز طراحی و ابعاد مطلوب محاسبه گردید. سپس با استفاده از ظرفیت مبدل ها مقدار فضای مورد تأمین و همچنین تعداد نفرات استفاده کننده محاسبه گردید.