فایل ورد (word) تصميم گيري چند معياره MCDM براي شناسايي و اولويت بندي معيارهاي موفقيت آموزش کارآفريني و توسعه اقتصادي دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تصميم گيري چند معياره MCDM براي شناسايي و اولويت بندي معيارهاي موفقيت آموزش کارآفريني و توسعه اقتصادي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تصميم گيري چند معياره MCDM براي شناسايي و اولويت بندي معيارهاي موفقيت آموزش کارآفريني و توسعه اقتصادي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تصميم گيري چند معياره MCDM براي شناسايي و اولويت بندي معيارهاي موفقيت آموزش کارآفريني و توسعه اقتصادي :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش سراسري مطالعات نوين در علوم اجتماعي و اقتصادي
تعداد صفحات :25
چکیده مقاله:
کارآفرینی ریشهای به درازای تاریخ بشر دارد. با این وجود توجه آکادمیک به مفاهیم این دانش سابقه ی چندانی ندارد. یکی از مسایل مطرح در این حوزه، معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی است. در این پژوهش شناسایی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. برای این منظور، پس از مطالعه ادبیات موجود در این زمینه، معیارهایی که منجر به موفقیت در زمینه آموزش کارآفرینی و به تبع آن باعث توسعه اقتصادی می شوند، شناسایی شدند و بنا به نظر خبرگان که 10 تن از اساتید محترم کارآفرینی بودند 12 معیار که از اهمیت بیشتری برخوردار بودند انتخاب شدند. و در پایان با به کار گیری روش ANP فازی این معیارها رتبه بندی شدند که نتیجه آن به ترتیب اولویت عبارت است از 1- توانایی علمی و مهارت اساتید،2-کیفیت اطلاعات و محتوا3-هماهنگی آموزش با نیاز جامعه،4- آموزش دروس به شکل کاربردی (توسط اساتید)،5- ارتباط با صنعت و نهادهای تجاری6- توانایی و نقش فعال دانشجویان،7- شناخت دانشجویان از محیط کسب و کار،8- سطح خلاقیت دانشجویان 9- شناسایی و تحریک استعدادها و مهارتهای کارآفرینانه،10- تعامل بین استاد و دانشجویان،11- حضور فعالان این مقوله و کارآفرینان برتر در کلاسها سخنران مهمان12-تعامل بین دانشجویان.