فایل ورد (word) آسيب شناسي آموزش کارآفريني بر اساس مدل CIPP در هنرستان هاي کاردانش دخترانه شهرستان زاهدان دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) آسيب شناسي آموزش کارآفريني بر اساس مدل CIPP در هنرستان هاي کاردانش دخترانه شهرستان زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) آسيب شناسي آموزش کارآفريني بر اساس مدل CIPP در هنرستان هاي کاردانش دخترانه شهرستان زاهدان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) آسيب شناسي آموزش کارآفريني بر اساس مدل CIPP در هنرستان هاي کاردانش دخترانه شهرستان زاهدان :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :9
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر آسیب شناسی آموزش درس کارآفرینی در هنرستان های کاردانش شهرستان زاهدان با استفاده از مدل سیپ (CIPP (است. این پژوهش از تحقیقات کاربردی - پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق عبارتست از کلیه هنرجویان دختر مشغول به تحصیل در هنرستان های کاردانش شهرستان زاهدان در سال1392 که درس کارآفرینی را گذرانده اند. با توجه به جامعه آماری150 نفره، تعداد 108 نفر با استفاده از جدول مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. به منظور جمع آوری اطلاعات میدانی از پرسشنامه استفاده گردید. با استفاده از آمار توصیفی به تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها پرداخته و جهت بررسی سوالات تحقیق از آزمون تی تک نمونهای استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که به ترتیب شاخص های نگرش نسبت به ارتباط آموزش کارآفرینی با افزایش سطح دانش و مهارت کارآفرینی افراد ، میزان علاقه برای شرکت در کلاس های کارآفرینی ، بالاترین کیفیت را داشته اند؛ شاخص های قدرت بیان و انتقال مطالب توسط مدرسان ، میزان ارتباط افراد با مدرس در خصوص مشکلات علمی ، میزان مهارتهای ارتباطی مدرسان ، پایین ترین کیفیت را دارند و از دیدگاه جامعه مورد مطالعه، کیفیت بعد زمینه و بعد برون داد در آموزش کارآفرینی از وضعیت مطلوبی برخوردار است؛ اما کیفیت بعد درون داد و بعد فرآیند وضعیت مطلوبی ندارد.