فایل ورد (word) استفاده از اميخته بازاريابي به عنوان ابزاري براي ارتقاي ميزان سهم بازار در صنعت پوشاک دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) استفاده از اميخته بازاريابي به عنوان ابزاري براي ارتقاي ميزان سهم بازار در صنعت پوشاک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) استفاده از اميخته بازاريابي به عنوان ابزاري براي ارتقاي ميزان سهم بازار در صنعت پوشاک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) استفاده از اميخته بازاريابي به عنوان ابزاري براي ارتقاي ميزان سهم بازار در صنعت پوشاک :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
تحول شتابنده ای که در تمامی شیون زندگی انسان ها شکل گرفته ،ایجاب می نماید تا هر بنگاه اقتصادی در مرکب وکاری که مشغول فعالیت می باشد با دقت وتمیز بینی تغییرات شرایط راتحت نظر داشته باشد وفراتر از آن قابلیت حرکت همگام با تغییرات را نیز درخود داشته باشد به واقع امروزه سودآوری در بازار، مفهومی بس عمیق تر و حرفه ای تر به خود گرفته وکمترین اهمال در همگامی تغییرات ونیازهای بازار می تواند منجر به مرگ واحدهای صنفی گردد .این تغییر بدین مفهوم است که ارزیابی سودآوری به گونه ای پیوسته ضروری است .هدف پژوهش شناسایی عناصر آمیخته بازاریابی (4p (و تاثیر هر یک از این عناصر بر میزان افزایش سهم بازار و بدست آوردن سودآوری بیشت ر در واحدهای صنفی عرضه کننده کالا (پوشاک) که در سطح خرده فروشی مبادرت به توزیع کالا میکنند میباشد.نتایج بدست امده نشان میدهد که عوامل آمیخته بازاریابی در افزایش سهم بازار صنایع پوشاک در استان مازندران موثرند.همچنین راهکارهای موجود محصول محور و قیمت محور در افزایش سهم بازار صنایع پوشاک استان مازندران مناسب می باشد.اما راهکارهای موجودتوزیع محور و ترفیع محور در افزایش سهم بازار صنایع پوشاک استان مازندران مناسب نیست.