فایل ورد (word) بررسي تبليغات موثر در صنايع چوب و کاغذ

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تبليغات موثر در صنايع چوب و کاغذ دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تبليغات موثر در صنايع چوب و کاغذ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تبليغات موثر در صنايع چوب و کاغذ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تبليغات موثر در صنايع چوب و کاغذ :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري

تعداد صفحات :6

چکیده مقاله:

عناوین متعددی می توانند بعنوان عوامل موثر بر تبلیغات باشند ازجمله شیوه های تبلیغات، موثر و محرک بودن،محتوای تبلیغ، مبلغین، روشن بودن پیام وصدا و تصویر ورشد تبیلغات و... که هدف محقق در این تحقیق شناسایی شیوه های تبلیغات و اولویت بندی آنها می باشد در این تحقیق ، محقق در پی آن است تا عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات درشرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را شناسایی نموده و میزان اهمیت هریک از عوامل را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد. تا با استفاده از این اولویتها و استفاده از آن، فروش محصولات شرکت مورد مطالعه از اثربخشی بهتری برخوردار گردد. با توجه به بررسی های صورت گرفته تاثیر عوامل تبلیغاتی مثبت و فرضیه اول اثبات شد.همچنین طبق فرضیات پژوهش اولویت بندی عوامل تبلیغاتی رامشخص نمودیم و این اولویت بین آنها بترتیب زیر ارایه میگردد:تلویزیون، بروشور(کاتالوگ)،نشریات و مجلات،روزنامه،اینترنت،موبایل و رادیو.لذا با توجه به نتایج ومیانگین بدست آمده از هریک مشخص شده ک تفاوت معنی داری بین هریک از عوامل تبلیغاتی وجود دارد.

لینک کمکی