فایل ورد (word) تاثير همزمان نوآوري و بين المللي کردن تجارت بر بهرهوري بنگاههاي کوچک و متوسط دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تاثير همزمان نوآوري و بين المللي کردن تجارت بر بهرهوري بنگاههاي کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تاثير همزمان نوآوري و بين المللي کردن تجارت بر بهرهوري بنگاههاي کوچک و متوسط،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تاثير همزمان نوآوري و بين المللي کردن تجارت بر بهرهوري بنگاههاي کوچک و متوسط :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :9
چکیده مقاله:
رمز بقای بنگاه های کوچک و متوسط در کشورهای در حال توسعه در اقتصاد امروزی، استفاده همزمان از ابعاد مخ تلف نوآوری و بین المللی کردن تجارت هایشان می باشد. در صورت بازاریابی نوآورانه بنگاه های کوچک و متوسط می توانند با ارایه محصولات و خدمات خود به بازارهای بین المللی سود واقعی خود را به دست بیاورند. بدین جهت ویژگی های نوآوری و بازاریابی نوآورانه بررسی شد. این تحقیق بررسی همزمان ایجاد نوآوری و بین المللی کردن تجارت در بنگاه های کوچک و متوسط بررسی می کند. همچنین دلایل بین المللی کردن تجارت در بنگاه های کوچک و متوسط در ایران و چالش های پیشروی آن ها بررسی شده است. میزان تمایل بنگاه های ایران برای بین المللی کردن تجارت با سه شاخص صادرات، واردات و سرمایه گذاری مستقیم خارجی در 63 بنگاه مورد بررسی واقع شده است و نتایج حاکی از آن است که در ایران به بعد تجارت داخلی با 56 %بیشتر از موارد دیگر بها داده می شود، بعد از آن به ابعاد واردات و صادرات همزمان با 18 %بیشتر بها داد ه می شود. مقایسه بین بعد صادرات با 9 %و واردات با 15 %حاکی از آن است که بنگاه های ایرانی تمایل بیشتری به واردات دارند. البته به بعد سرمایه گذاری خارجی هم بهای خیلی کمی با 1 %داده شده است.