فایل ورد (word) سيستم مديريت ارتباط با تامينکننده دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) سيستم مديريت ارتباط با تامينکننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) سيستم مديريت ارتباط با تامينکننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) سيستم مديريت ارتباط با تامينکننده :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
مدیریت ارتباط با تامینکنندگان در بسیاری از سازمانها از اهمیت بالایی برخوردار است و اغلب تولیدکنندگان امروزه به اهمیت توسعه و حفظ رابطه پایدار و بلندمدت با تامینکنندگان جهت دستیابی به مزیت رقابتی پی بردهاند چراکه کسب وکارها دیگر قادر نیستند 1 بهعنوان ماهیت کاملا0 مستقل به رقابت بپردازند و زنجیره تامین آنها میبایست به شکلی طراحی شود که حداکثر رقابت پذیری و سودآوری را برایشان به ارمغان بیاورد. برای رسیدن به این کارآمدی و رقابتپذیری تفکر مشارکت در زنجیره تامین خلق شد. هرچند در سالهای اولیه این ایده بیشتر جهتگیری سازمانها به پا ییندست 2 این زنجیره یعنی ارتباط با مشتریانبود، لیکن در سال های اخیر سازمانها به اهمیت ارتباط با تامینکنندگان خود پی بردهاند چراکه تحقق محصول وابسته به مواد و قطعات اولیهای است که از بالادست زنجیره یعنی تامینکنندگان آغاز میشود و کیفیت آن میتواند تاثیر مهمی بر مشتریان بگذارد. در این مقاله ترویجی پس از بیان مفهوم 3 زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با تامینکنندگان ، اجزاء پنج گانه SRM توضیح دادهشده است و شاخصهای نه گانه هوش تامین ، مدیریت پروژه، منبعیابی، مدیریت تامینکنندگان، مدیریت قراردادها، مدیریت کاتالوگها، عملیات تامین ، منابع خارجی ، برون سپاریفرآیندهای تدارکات موردبحث قرارگرفته است و ضریب اهمیت و نفوذ 29 سیستم مطرح SRM در آمریکا بر اساس شاخصهای نهگانهبررسیشده است و درنهایت یافتهها ی به کارگیری سیستم SRMدریکی از بزرگترین شرکتهای دارویی بینالمللی با نام شرکت داروسازی جهانی ارایهشده است.