فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :9
چکیده مقاله:
کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب وکار هایی هستند که زیر 50 نفر پرسنل دارند ، بر اساس تعریف اتحادیه اروپا کسب و کار هایی که بین 5تا 300 نفر پرسنل داشته باشند کسب وکار کوچک و متوسط اطلاق می شود . مقصود از توسعه محصول جدید اجرای یکی از استراتژی هایی است که در اجرای آن شرکت می کوشد از طریق بهبود بخشیدن یا اصلاح محصولات و خدمات کنونی بر میزان فروش بیفزاید. معمولا اصلاح محصول مستلزم هزینه های بسیار زیاد تحقیق و توسعه می شود. اما امروزه سرعت یافتن فرایندهای توسعه محصول و ارایه سریعتر محصولات در بازار مسیله ای است که شرکت ها و سازمانها توجه خاصی به آن دارند.عوامل حیاتی موفقیت شامل عوامل تجاری ، بازاریابی ، مدیریتی ، و تکنولوزیکی هستند. فرضیه تحقیق در این پژوهش این است که بی ن عوامل کلیدی موفقیت و موفقیت شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری خراسان جنوبی رابطه معنی داری وجود دلرد . روش تحقیق و تکنیک جمع آوری داده ها در این تحقیق از نوع پیمایشی است و ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه می باشد . در این تحقیق برای سنجش و پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرو نباخ استفاده شده است. در این تحقیق برای آزمون فرضیات از آزمون t تک نمونه ای استفاده گردیده است . نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که هر چهار عامل مدیریتی ، تجاری ، بازاریابی و تکنولوژیکی در توفیق فرآیند محصول جدید موثر هستند .