فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) شناسايي عوامل حياتي موفقيت توسعه محصول جديد در کسب و کارهاي کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوري خراسان جنوبي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب وکار هایی هستند که زیر 50 نفر پرسنل دارند ، بر اساس تعریف اتحادیه اروپا کسب و کار هایی که بین 5تا 300 نفر پرسنل داشته باشند کسب وکار کوچک و متوسط اطلاق می شود . مقصود از توسعه محصول جدید اجرای یکی از استراتژی هایی است که در اجرای آن شرکت می کوشد از طریق بهبود بخشیدن یا اصلاح محصولات و خدمات کنونی بر میزان فروش بیفزاید. معمولا اصلاح محصول مستلزم هزینه های بسیار زیاد تحقیق و توسعه می شود. اما امروزه سرعت یافتن فرایندهای توسعه محصول و ارایه سریعتر محصولات در بازار مسیله ای است که شرکت ها و سازمانها توجه خاصی به آن دارند.عوامل حیاتی موفقیت شامل عوامل تجاری ، بازاریابی ، مدیریتی ، و تکنولوزیکی هستند. فرضیه تحقیق در این پژوهش این است که بی ن عوامل کلیدی موفقیت و موفقیت شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری خراسان جنوبی رابطه معنی داری وجود دلرد . روش تحقیق و تکنیک جمع آوری داده ها در این تحقیق از نوع پیمایشی است و ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه می باشد . در این تحقیق برای سنجش و پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرو نباخ استفاده شده است. در این تحقیق برای آزمون فرضیات از آزمون t تک نمونه ای استفاده گردیده است . نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که هر چهار عامل مدیریتی ، تجاری ، بازاریابی و تکنولوژیکی در توفیق فرآیند محصول جدید موثر هستند .

لینک کمکی