فایل ورد (word) عوامل تاثير گذار شبکه هاي اجتماعي بر نيت کارآفريني دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) عوامل تاثير گذار شبکه هاي اجتماعي بر نيت کارآفريني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) عوامل تاثير گذار شبکه هاي اجتماعي بر نيت کارآفريني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) عوامل تاثير گذار شبکه هاي اجتماعي بر نيت کارآفريني :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :9
چکیده مقاله:
شبکه اجتماعی ، یک ساختاری اجتماعی است که از تجمع (فرد یا سازمان) تشکیل شدهاست که توسط یک یا چند نوع خاص ا ز وابستگی مانند ایده ها و تبادلات مالی، دوست ها، خویشاوندی ، تخصص و مهارت های خاص و غیره ..... به هم متصل اند . . نتایج تحقیقات نشان میدهد که شبکه های اجتماعی امروزه ( چه اینترنتی و چه شبکه های اجتماعی حضوری ) میتوانند هم خود فرد و هم سازمان را در شناسایی فرصت ها ، تعیین راه ، جذب منابع مالی و جذب منابع انسانی و .... ، درکلیه امور مربوط به کسب و کار رهنمون سازی کند . دراین مقاله تاثیر المان ها ی موجود در شبکه اجتماعی بر نیت کارآفرینی مورد مطالعه قرار گرفته است و ویژگیهای از جمله سن شبکه اجتماعی ، جنسیت شبکه اجتماعی ،اندازه شبکه و تنوع شبکه اجتماعی و عوامل دیگر موجود در شبکه اجتماعی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسید یک شبکه اجتماعی باید دارای چه ویژگی های باشد که افراد بتوانند با در نظر گرفتن این عوامل در شبکه های اجتماعی ، شبکه اجتماعی را مورد انتخاب قرار دهند . نتایج مشترک در این تحقیقات نشان داد که وجود یکسری ویژگیهای مشترک در شبکه اجتماعی باعث میشود پتانسیل بالاتری برای خلق ایده و ایجاد نیت کارآفرینی در فرد کارآفرین شود .