فایل ورد (word) نقش طراحي اميخته بازاريابي درافزايش سهم بازار ماهيان پرورشي دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) نقش طراحي اميخته بازاريابي درافزايش سهم بازار ماهيان پرورشي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش طراحي اميخته بازاريابي درافزايش سهم بازار ماهيان پرورشي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) نقش طراحي اميخته بازاريابي درافزايش سهم بازار ماهيان پرورشي :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي کارآفريني، خلاقيت و نوآوري
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
بازاریابها با استفاده از ابزارهای گوناگون میکوشند واکنشهایی را که بازارهای مورد هدف نشان خواهند داد، شناسایی کنند. در تحقیق حاضر سعی داریم تابا تحقیقی توصیفی- پیمایشی از طریق اطلاعات کتابخانهای، میدانی و توزیع پرسشنامه اثر4پی را بر افزایش سهم بازار ماهیان پرورشی بررسی کنیم.حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان و کوهن 120 نفر از مدیران و کارشناسان شرکتهای تعاونی پرورش دهنده ی ماهی در استان مازندران انتخاب شده است. بنابراین یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی تنظیم شده است که از ولیزرل برای بررسی فرضیات تحقیق استفاده شده است و SPSS آزمون های تی تک نمونه ای و فریدمن وآلفای کرونباخ به کار رفته اند.همچنین برای سنجش معادلات ساختاری مدل تحقیق از آزمون معادلات ساختاری لیزرل استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که شرکت های تعاونی پرورش دهنده ی ماهی در استان مازندران در ابعاد محصول و قیمت فعالیت مناسبی دارند ولی از کانال توزیع و ترفیع مناسبی بهره نمی برند. لذا در بعد کانال نوزیع پیشنهاد شده است به منظور خروج از این وضعیت و بهبود شرایط به مولفه های مدیرت توزیع و استفاده از نیروهای آموزش دیده در این بخش، بهبود وضعیت جایگاه های عرضه مستقیم محصولات و مکان های فروش ماهی و بازارهای فروش که میزان به کارگیری آن ها در کمترین سطح بوده است، توجه ویژه ای گردد. و در بعد ترفیع نیز پیشنهاد می گردد به مولفه های ارایه ی کاتالوگ، استفاده از وب سایت، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گوناگون، بهره گیری از عوامل انگیزاننده ی خرید، ارایه اطلاعات در هنگام فروش وهمچنین برگزاری همایش ها وسخنرانی ها در این زمینه توجه لازم مبذول گردد.