فایل ورد (word) مقايسه شرح شغل کارکنان مدارک پزشکي در کشورهاي منتخب و ارايه الگو دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقايسه شرح شغل کارکنان مدارک پزشکي در کشورهاي منتخب و ارايه الگو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقايسه شرح شغل کارکنان مدارک پزشکي در کشورهاي منتخب و ارايه الگو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقايسه شرح شغل کارکنان مدارک پزشکي در کشورهاي منتخب و ارايه الگو :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت سلامت
تعداد صفحات :5
مقدمه: با توجه به اینکه سازمان یک پدیده پویا و متغییر اجتماعی، لذا طرح طبقه بندی مشاغل نیز پدیده ثابتی نیست. سیستم های مدارک پزشکی کاغذی روز به روز بیشتر به سیستم های پرونده کامپیوتری بیمار تبدیل میشوند، بنابراین، به دلیل اینکه محتوی شغل با پیشرفت تکنولوژی تغییر می کند بهتر است شرح شغل ها نیز، هرازگاهی به ویژه در زمان ارزشیابی سالیانه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین مدیر بخش مدارک پزشکی نیز بایستی در حدامکان تغییرات آینده را هم پیش بینی کند. هدف این مطالعه فایل ورد (word) مقايسه شرح شغل کارکنان مدارک پزشکي در کشورهاي منتخب و ارايه الگو بود. روش بررسی: این پژوهش از نوع کاربردی و بصورت توصیفی - مقایسه ای بوده است. بدین صورت که پژوهشگر ساختار شرح شغل های موجود در انجمن های مدیریت اطلاعات بهداشتی را بطور کامل و توسط چک لیست مقایسه کرد. سپس بر اساس مقایسه انجام شده الگوی اولیه را طراحی و به نظرخواهی متخصصان مدارک پزشکی گذاشته شد. نهایتا الگوی پیشنهادی نهایی ارایه گردید. یافته ها: شرح شغل های نگاشته شده توسط انجمن مدیریت اطلاعات بهداشتی آمریکا، دارای ساختار عنوان شغل، ناظر مستقیم، هدف اصلی شغل، مسوولیت ها و شرایط احراز شغل می باشد. در صورتیکه در ساختار شرح شغل های انجمن مدیریت اطلاعات بهداشتی استرالیا، کد و طبقه شغلی، نام واحد و مسوول ناظر و همچنین ثبت شرایط ضروری و مطلوب و شرایط احراز و حتی ساعت کار و استراحت ثبت شده است. این انجمن به ثبت شاخص های عملکردی در قالب فرم شرح شغل معتقد است. در حالیکه در انجمن مدیریت اطلاعات بهداشتی کانادا، فرم شرح شغل در قالب فرم ارزشیابی کارکنان با قید زمان بندی مسوولیت ها و مجزا از فرم شرایط احراز آورده شده است. نتیجه گیری: پژوهشگر طی دو مرحله دلفی کردن الگوی نهایی به این نتیجه نایل آمد که فرم شرح شغل بایستی دارای پنج محور عنوان شغل، هدف شغل، مسوولیت های شغل، شاخص های عملکردی و شرایط احراز شغل باشد. از نظر صاحب نظران میزان اهمیت این عناصر به ترتیب 88 ، 82 ، 88 ، 87 و 91 درصد می باشد.
كلید واژه: شرح شغل، شرایط احراز شغل، محتوی شرح شغل، ساختار شرح شغل