فایل ورد (word) ظهور شيوه هاي نوين بازيگري در قرن نوزدهم و نيمه اول قرن بيستم دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ظهور شيوه هاي نوين بازيگري در قرن نوزدهم و نيمه اول قرن بيستم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ظهور شيوه هاي نوين بازيگري در قرن نوزدهم و نيمه اول قرن بيستم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ظهور شيوه هاي نوين بازيگري در قرن نوزدهم و نيمه اول قرن بيستم :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : هنرهاي زيبا
تعداد صفحات :10
بسیاری از نظریه پردازان، تئاتر قرن بیستم را تئاتر كارگردانان می دانند. در این قرن است كه جایگاه و پایگاه نظریه های اجرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد و جایگاه عناصر اصلی خلاقیت های تئاتری (متن، بازیگر، كارگردان، دكور، طراح صحنه و لباس و ...) از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. یكی از پرجاذبه ترین این بحث ها، به جایگاه و نقش بازیگر توجه دارد زیرا در اجرای تئاتر بازیگر تنها عنصر واقعا زنده است و به همین دلیل بیش از سایر عناصر اجرا در همزمان كردن موضوع نمایش نقش دارد؛ بازیگر به وسیله بدن و بیان، و ریتم و حركتی كه در صحنه می آفریند جهان نقش خود و احساس تماشاگران را در هم می آمیزد، یگانه می كند و جهانی سرشار از تخیل و باور می آفریند. موضوع كار بازیگر، امروزه آن چنان گسترشی یافته كه دارای روش ها و مكتب های گوناگون گردیده و به بحثی كلاسیك تبدیل شده است. با توجه به آن كه قرن نوزدهم میلادی، دوره شكل گیری و توسعه تئاتر به مفهوم جدید آن است، و از آن رو كه بازشناسی اهمیت نقش بازیگر در تئاتر، اساسا، ریشه در رویكردهای نظری تئاتر قرن نوزدهم دارد، در مقاله حاضر كوشش شده است تا به منظور بازنمایی این رویكردها، به بررسی وضعیت بازیگران در اواخر قرن نوزدهم پرداخته و تاثیر و انعكاس نظریه های كارگردانان اواخر قرن نوزدهم در اندیشه و افكار كارگردانان قرن بیستم را، خصوصا در مورد جایگاه و كار بازیگر در تئاتر، مطرح نماییم.
كلید واژه: بازیگر، تقلید، تناقض بازیگر، زندگی دوباره، همذات پنداری