فایل ورد (word) رفتار شهروندي سازماني: گامي ديگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتري دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) رفتار شهروندي سازماني: گامي ديگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) رفتار شهروندي سازماني: گامي ديگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) رفتار شهروندي سازماني: گامي ديگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتري :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگاني
تعداد صفحات :35
همزمان با اوج گیری نهضت مشتری مداری و ظهور زوایای جدید در مطالعات مدیریتی، مفهوم رفتار شهروندی سازمانی نیز در مطالعات مربوط به سازمان مد نظر قرار گرفته است؛ مبنی بر اینكه که نگرش ها و رفتارهای (رفتارهای شهروندی سازمانی) کارکنان می تواند تاثیری مثبت و یا منفی بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات داشته باشد. در مطالعات اخیر ارتباط میان كیفیت خدمات و وفاداری مشتری مورد تاكید قرار گرفته است. بخاطر تاثیر مثبت و مستقیم وفاداری مشتری بر سودآوری سازمان، توجه به این گونه از رفتارها می تواند یكی از راه های افزایش اثربخشی سازمان ها باشد كه تاكنون بدان توجه چندانی نشده است. به منظور بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی به عنوان متغیر مستقل و ادراك مشتری از كیفیت خدمات، رضایت مشتری، نیات رفتاری و وفاداری مشتری به عنوان متغیرهای وابسته، از آزمون همبستگی اسپیرمن و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که رفتارهای شهروندی سازمانی در ادراك مشتری از كیفیت خدمات، رضایت، نیات رفتاری و وفاداری اهمیت خاصی دارد.
كلید واژه: رفتار شهروندی سازمانی، رفتار فرانقش، ادراك مشتری از كیفیت خدمات، رضایت مشتری، نیات رفتاری مشتری