فایل ورد (word) ارزيابي دروني گروه آموزشي اندودانتيكس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ارزيابي دروني گروه آموزشي اندودانتيكس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارزيابي دروني گروه آموزشي اندودانتيكس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ارزيابي دروني گروه آموزشي اندودانتيكس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
تعداد صفحات :10
زمینه و هدف: ارزیابی درونی فرآیندی است كه با گردآوری اطلاعات و قضاوت برای پیشرفت فعالیت های آموزشی سرو كار دارد. توجه به برخی از اصول مربوط به اندازه گیری آموزشی و گردآوری اطلاعات باعث می شود كه بتوان فرآیند یاد شده را بهتر درك كرد. در این مطالعه به فایل ورد (word) ارزيابي دروني گروه آموزشي اندودانتيكس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران كه آموزش و تربیت دانشجویان در دوره های دكترا و دوره های تخصصی را عهده دار است، پرداخته شده.روش كار: این بررسی توصیفی با الگوی ارزیابی درونی در ده گام و با نه حوزه شامل مدیریت و سازماندهی، هیات علمی، فراگیران، نیروی انسانی و پشتیبانی، فضاهای آموزشی، پژوهشی و ...، تجهیزات آموزشی، پژوهشی و ... دوره ها، برنامه های آموزشی، فرآیند تدریس و یادگیری، بیماران و رضایت مندی دانش آموختگان انجام شده است. داده ها با استفاده از مشاهده، مصاحبه، پرسشنامه و چك لیست جمع آوری گردید.یافته ها: نتایج بدست آمده بر اساس تعریف وضعیت مطلوب، عمدتا به صورت كیفی و در مواردی نیز به صورت كمی می باشد. میانگین كل نتایج ارزیابی درونی گروه آموزشی اندودانتیكس دانشكده دندان پزشكی در كل نه حوزه 7/73 درصد یعنی نسبتا مطلوب بود در خصوص موارد كمی میانگین نتایج به دست آمده در حوزه هایی مثل هیات علمی و فراگیران، مطلوب (به ترتیب 100 و 8/77 درصد) و فضاها و تجهیزات آموزشی (هر دو مورد، 46 درصد)، نامطلوب ارزیابی شد.نتیجه گیری: با توجه به نتایج، فضاها و تجهیزات آموزشی كه به عنوان ضعیف ترین حوزه ها شناسایی شدند نیاز به توجه و رسیدگی جدی دارند.
كلید واژه: ارزیابی درونی، گروه آموزشی، اندودانتیكس، دانشكده دندان پزشكی