فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : پنجمين همايش علمي پژوهشي علوم تربيتي وروانشناسي، آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي ايران

تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

هدف از انجام این مقاله فایل ورد (word) بررسي مشکلات در مدارس چندپايه؛ روش يادگيري، مواد ومنطقه بود. روش جمع آوری اطلاعات این پژوهش مصاحبه نیمه ساختار یافته بود. روش تحلیل داده های کیفی در این پژوهش از شیوه ی قراردادی برای تحلیل متون گرفته شده از مصاحبه بوده است. نمونه آماری ، معلمان چندپایه دوره ابتدایی شهرستان چگنی بوده اند،برای شناسایی آنها به صورت هدفمند از اطلاعات معاونت آموزش ابتدایی استفاده گردید. بر این اساس تعداد مشارکت کنندگان در پژوهش بر اساس اشباع نظری تعیین شد و به 5نفر رسید. مصاحبه شوندگان از دو جنس مرد و زن بودند. محدوده ی سابقه تدریس شرکت کنندگان در مصاحبه بین 2 تا 28 سال بودهاست.در این پژوهش ابتدا از طریق مصاحبه، مسایل کلاسهای چند پایه مورد شناسایی و دسته بندی قرار می گیرد و داده های متنی حاصل از آنها به صورت عمیق مورد مطالعه قرار می گیرد . در مرحله اول جملات یا پاراگراف هایی که دارای معانی خاص و یا پاسخ به سوال پژوهشی هستند ، مشخص می شوند . سپس مفاهیم اصلی تحت عنوان واحد معنایی قرار می گیرند و به این واحدهای معنایی کدهای برتر داده می شود و سایر مفاهیم مرتبط با واحد معنایی تحت این کدها قرار می گیرند و بعد از طریق دسته بندی کدهای برتر معانی ، طبقات و بعد ابعاد تشکیل شد. نتایج این تحقیق نشان داد که مهمرین مشکل در کلاس های چندپایه، مشکل کمبود وقت و زمان بود، که برای اینکه این مشکل جبران شود اکثر معلمان از وقت دروسی مثل هنر و ورزش کم کرده و به تدریس دروس پایه مثل فارسی و ریاضی که از نظر آنها اهمیت بیشتری داشت، اضافه می کردند.و همینطور رویکرد خودگردان از جمله رویکرد های یادگیری بوده است که توانسته است تاحدی مشکل کمبود وقت را درمدارس چندپایه جبران کند. و همینطور نوع منطقه و ویژگی های بومی و محلی آن،ازجمله مواردی بوده است که در تدریس معلم در مدارس چندپایه نقش داشته است

لینک کمکی